INFORMACJE I INSTRUKCJE DLA WNIOSKODAWCÓW - PODSUMOWANIE

Treść
W nawiązaniu do poprzednich artykułów związanych z warunkami uzyskania przez Wnioskodawców wsparcia z LGD "KORONA SĄDECKA" przypominamy o ważnych krokach jakie należy wykonać:
Krok 1 - Pozyskanie przez Wnioskodawcę numeru EP
https://lgdkoronasadecka.pl/
Krok 2 - Rejestracja w systemie PUE ARiMR
https://lgdkoronasadecka.pl/
Krok 3 - Profil zaufany jako środek identyfikacji elektronicznej
Wszystkie nabory w nowym okresie programowana 2023-2027 odbywać się będą w systemie teleinformatycznym ARiMR. Dlatego, w celu weryfikacji tożsamości Wnioskodawcy, niezbędne będzie posiadanie przez Niego profilu zaufanego.
Profil zaufany jest środkiem identyfikacji elektronicznej. Dzięki niemu Wnioskodawca może potwierdzić swoją tożsamość w Internecie oraz podpisać dokument podpisem elektronicznym, jeśli jest to niezbędne do załatwienia sprawy.
Twój podpis elektroniczny
Profil zaufany umożliwia elektroniczne podpisywanie dokumentów. Dzięki temu możesz złożyć np.: podanie, wniosek, odwołanie czy skargę bez konieczności drukowania dokumentu, jego ręcznego podpisywania i skanowania. Profilem zaufanym możesz logować się w różnych systemach i aplikacjach administracji publicznej, aby załatwiać sprawy urzędowe. Podpis elektroniczny ma taką samą wagę jak podpis odręczny.
Jak założyć profil zaufany?
Profil zaufany założysz na stronie www.pz.gov.pl wybierając przycisk “Zarejestruj się” i wybierając jedną z podanych tam opcji.